...

dimanche 31 janvier 2021

Maryana Tcheletska, Devant l'homme - un miroir

Мар'яна Челецька
Maryana Tcheletska

 

 

 

 

 

 

 

Дзеркало перед людиною

  

    Лицемірство і брехня, які неминуче присутні у взаємостосунках із самим собою. Зовнішній образ думки, почуття, зовнішній образ душі. Не я дивлюся  і з  с е р е д и н и   с в о ї м и  очима на світ, а я споглядаю себе очима світу, чужими очима; я одержиме іншим. У цьому нема наївної цілісності зовнішнього та внутрішнього. Підгледіти свій заочний образ. Просте злиття себе й іншого в дзеркальному відображенні. Я не маю погляду на себе зовні, у мене відсутня позиція стосовно власного внутрішнього образу. З моїх очей дивляться чужі очі.”

 

М.Бахтін. “Людина перед дзеркалом

Людина має вибір :
стати у позу Дракона
чи прикинутися
Вежею
їй завжди дано більше
за власні обмеження
бо ти маєш право
перехреститись
і
поцілувати небо
знаючи що навколо
існує тільки дуже маленький клаптик
Вічної Темряви

…вони боялися побачити душу
чиюсь
у дзеркалі

09.04.2003

 

Le miroir devant l'homme

 

... D'autres yeux regardent aux travers des miens. 

Mikhaïl Bakhtine, L'Homme devant son miroir

 

L'homme a le choix :

se faire Dragon

ou de faire accroire qu'il est

une Tour

qui a toujours des privilèges

eu égard à ses handicaps

puisque l'on peut y faire

le signe de croix

et

embrasser le ciel

sachant que tout autour

il n'est qu'un tout petit morceau

de la Ténèbre Eternelle

 

... ils craignaient d’apercevoir une âme

en regardant

dans le miroir.

Trd.fr.O.M.

 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire